A reklamáció menete

Ha a termék hibás, az átvételétől számított 24 hónapon belül reklamálhat. Nem reklamálhatja a megszokott használattal elhasználódott terméket vagy az ingyen kapott ajándékot.

Mit tegyünk:

  • Töltse ki a reklamációs jegyzőkönyvet, amely az oldal alján található.
  • Először írja jól körül a hibát, hogy a legjobban elhárítható legyen, és írja alá a jegyzőkönyvet.
  • Mellékelje a számla másolatát.
  • A terméknek tisztának kell lennie, ellenkező esetben nem kerül átvételre a reklamációkor.
  • A reklamációt érvényesítse személyesen, vagy küldje el az eladó címére.

Az árut kétféle módon küldheti el:

1. Közvetlenül a Csomagküldő fiókintézetének: Adja át a becsomagolt terméket a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt a Csomagküldő fiókintézetének, és diktálja be a kezelőnek a 96615761 azonosítószámot. A kezelőszemélyzet minden egyéb dolgot elintéz Ön helyett.

2. Postai úton vagy futárral: Az árut a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt csomagolja be és a számla másolatával együtt küldje el postán vagy más futárra a következő címre:

Csomagküldő.hu
96615761
Teve utca 60
1139 Budapest

FIGYELEM: A vevő nem küldheti el a terméket utánvéttel, ilyen esetben a küldeményt nem veszik át.

További eljárás:

  • Amint megérkezik hozzánk a reklamált termék, kapcsolatba lépünk Önnel telefonon vagy e-mailben, hogy megállapodjunk a reklamáció gyors ügyintézéséről.
  • A reklamációját haladéktalanul, de a reklamáció érvényesítését követő legkésőbb 30 napon belül kezeljük.
  • A reklamáció eredményét közvetlenül a reklamációs eljárás befejezése után közöljük, és a terméket a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt elküldjük Önnek.

A reklamáció érvényesítésekor érvényesek a felhasználási feltételek, amelyekről itt olvashat.

Reklamációs jegyzőkönyv