Hibás termék esetén az átvételétől számított 24 hónapon belül reklamálhat. Nem jelenthet be reklamációt a megszokott használattal elhasználódott termékre vagy az ingyen kapott ajándékra vonatkozóan.
Miképp járjunk el:
- Töltse ki a reklamációs jegyzőkönyvet, amely az oldal alján található.
- Először írja jól körül a hibát, hogy a legmegfelelőbb módon orvosolhassuk azt, majd írja alá a jegyzőkönyvet.
- Mellékelje a számla másolatát.
- A terméknek tisztának kell lennie, ellenkező esetben nem kerül átvételre.
- A reklamációt érvényesítheti személyesen, vagy küldje el az eladó címére.
A terméket kétféle módon küldheti el:
1. Közvetlenül a Packeta keresztül: Adja át a becsomagolt terméket a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt a Packeta, és diktálja be a kezelőnek a 96615761 azonosítószámot. A Packeta munkatársai minden egyéb dolgot elintéznek Ön helyett.
2. Postai úton vagy futárral: Az árut a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt csomagolja be, és a számla másolatával együtt küldje el postán vagy futárral a következő címre:
Packeta.hu
96615761
Teve utca 60
1139 Budapest
FIGYELEM: Nem küldheti el a terméket utánvéttel, ilyen esetben a küldeményt nem veszik át.
Mi történik a továbbiakban:
- Amint megérkezik hozzánk a reklamált termék, kapcsolatba lépünk Önnel telefonon vagy e-mailben, hogy egyeztessünk a gyors ügyintézésről.
- A reklamációját haladéktalanul, de a reklamáció megérkezését követő legkésőbb 30 napon belül megvizsgáljuk.
- Az eredményt közvetlenül a reklamációs eljárás befejezése után közöljük Önnel, és a terméket a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt elküldjük Önnek.
A reklamáció bejelentése esetén érvényesek a felhasználási feltételek, amelyekről itt olvashat.