Vásároljon karácsonyi ajándékokat teljesen gondtalanul. A megrendelt árut 2023. január 31-ig visszaküldheti cserére vagy pénzvisszatérítésre.

A reklamáció menete

Hibás termék esetén az átvételétől számított 24 hónapon belül reklamálhat. Nem jelenthet be reklamációt a megszokott használattal elhasználódott termékre vagy az ingyen kapott ajándékra vonatkozóan.

Miképp járjunk el:

  • Töltse ki a reklamációs jegyzőkönyvet, amely az oldal alján található.
  • Először írja jól körül a hibát, hogy a legmegfelelőbb módon orvosolhassuk azt, majd írja alá a jegyzőkönyvet.
  • Mellékelje a számla másolatát.
  • A terméknek tisztának kell lennie, ellenkező esetben nem kerül átvételre.
  • A reklamációt érvényesítheti személyesen, vagy küldje el az eladó címére.

A terméket kétféle módon küldheti el:

1. Közvetlenül a Packeta keresztül: Adja át a becsomagolt terméket a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt a Packeta, és diktálja be a kezelőnek a 96615761 azonosítószámot. A Packeta munkatársai minden egyéb dolgot elintéznek Ön helyett.

2. Postai úton vagy futárral: Az árut a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt csomagolja be, és a számla másolatával együtt küldje el postán vagy futárral a következő címre:

Packeta.hu
96615761
Ezred utca 1 B2/11
1044 Budapest

FIGYELEM: Nem küldheti el a terméket utánvéttel, ilyen esetben a küldeményt nem veszik át.

Mi történik a továbbiakban:

  • Amint megérkezik hozzánk a reklamált termék, kapcsolatba lépünk Önnel telefonon vagy e-mailben, hogy egyeztessünk a gyors ügyintézésről.
  • A reklamációját haladéktalanul, de a reklamáció megérkezését követő legkésőbb 30 napon belül megvizsgáljuk.
  • Az eredményt közvetlenül a reklamációs eljárás befejezése után közöljük Önnel, és a terméket a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt elküldjük Önnek.

A reklamáció bejelentése esetén érvényesek a felhasználási feltételek, amelyekről itt olvashat.

Reklamációs jegyzőkönyv